Klachten

Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over onze producten en onze service. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent omdat je het gevoel hebt dat je niet goed bent geholpen of omdat er zaken zijn misgelopen. Het kan ook zijn dat er niet écht iets is fout gegaan maar dat je toch niet helemaal happy bent met de gang van zaken.

Als dit bij jou zo is vragen we je dit ons meteen te laten weten. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om samen te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Natuurlijk is niet iedere klacht eenvoudig op te lossen maar je kunt ervan op aan dat wij ons uiterste best voor je doen. Hoe lastig de zaak misschien ook is; wij beloven dat je in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht van ons een inhoudelijke reactie hebt ontvangen.

Hoe?

Vul het klachtenformulier hieronder volledig in. Nadat je het formulier hebt verzonden nemen wij contact met je op. Tip: geef door op welke momenten je het best bereikbaar bent.

Lees meer over de klachtenregeling in artikel 13 van onze Algemene Voorwaarden.

Wat nu als we er samen niet uitkomen?

Ook al doen we nog zo ons best, het kán gebeuren dat we er samen niet uitkomen. In dat geval kun je de zaak voorleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (Postbus 90600, 2509 LP  Den Haag) of bij het online platform voor geschillenbeslechting in Europa ODR.

Klachtenformulier

Fields marked with an * are required